خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین؛

رزمندگان، مجاهدان فی سبیل الله در پاسداری از انقلاب اسلامی هستند 

رزمندگان، مجاهدان فی سبیل الله در پاسداری از انقلاب اسلامی هستند 
نماینده ولی فقیه گفت: رزمندگان مجاهدان فی سبیل الله هستند که با جان، مال و آبروی خویش از انقلاب اسلامی که زمینه ساز ظهور است دفاع کردند و در تاریخ ملت ماندگار شدند.
کد خبر: ۹۵۴۴۳۵۴
|
۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰

 

قزوین_ به گزارش بسیج، آیت اله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین و امام جمعه قزوین در همایش رزمندگان که صبح امروز در سالن حضرت زهرا(س) برگزار شد گفت: اولین پیوند آسمانی بین شهدا و شما رزمندگان است که شربت شهادت را در کنار شما نوشیدند، آنان مجاهدین راستین بودند که در راه خدا از جان خویش گذشتند تا نزد پروردگار روزی بخورند.

 وی افزود: خدای متعال در قرآن اشارات فراوان به مجاهدان و جانبازان و شهدا دارد و می فرماید؛ از میان آنان جوانمردانی هستند که انتظار شهادت دارند و در راه خدا استوار و ثابت قدم هستند، مومنانی که در دوره طاغوت و ستم شاهی رنج شکنجه، زندان و شهادت را چشیدند و بعد از آنها افرادی پا به عرصه گذاشتند و جایگزین شدند که حماسه بی نظیر دفاع مقدس را رقم زدند.

آیت اله عابدینی تصریح کرد: افرادی که در دفاع از امنیت کشور در اغتشاشات اخیر به شهادت رسیدند در دامان شما همراهان شهدا تربیت یافتند و خدای متعال می فرمایند؛ من خریدار جان، مال و آبروی مومنان و مجاهدان فی سبیل الله هستم.

 نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به وفاداری علمدار کربلا به دین اسلام گفت: حضرت ابوالفضل (ع )را خدا همه هستی اش را پذیرفت زیرا در واقعه کربلا در برابر دشمن فرمود؛ من تا ابد از دین حمایت می کنم، اگر دست راست مرا قطع کنید دست از یاری دین برنمی ندارم.

عابدینی در پایان افزود: رزمندگان مجاهدان فی سبیل الله هستند که با جان، مال و آبروی خویش از انقلاب اسلامی که زمینه ساز ظهور است دفاع کردند و در تاریخ ملت ماندگار شدند.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار